Vanliga frågor

När får jag min beställning?

Alla beställningar packas och skickas med DHL och det tar normalt 2-7 arbetsdagar, under förutsättning att alla produkter finns i lager för omgående leverans.
Paketen hämtas ut hos närmaste DHL utlämningsställe och kunden meddelas genom sms-avisering. Paketen finns kvar hos ombuden i ca 7 dagar, därefter sänds de tillbaka till oss.

För ej uthämtdade paket från servicepoint förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för fraktavgifter, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 300:-

VARA SAKNAS I LAGER VID BESTÄLLNING 
Skulle något av det ni har beställt vara slut så kontaktar vi er för nytt leveransdatum.
Skulle ni ej godkänna det nya leveransdatumet har ni rätt att häva beställningen.

Vid beställningar över 500 kr bjuder vi på frakten

Min faktura/betalning från Klarna stämmer inte?

Om något inte stämmer med din faktura från Klarna, kontakta Klarna direkt här eller ring deras kundservice på  +46 (8) 120 120 10. Se till att du har ditt Klarna referensnummer nära tillhands. 

Vilka betalningsallternativ har ni?

Klarna Checkout

Klarna Checkout gör det enkelt, flexibelt och tryggt för dig att handla på nätet. Genom att besvara ett par frågor identifierar du dig enkelt och du kan välja den betalmetod som passar dig bäst.

En finess med Klarna Checkout är att vi skiljer på köp och betalning. Först bekräftar du ditt köp och sedan väljer du hur du vill betala. Vilka betalsätt som erbjuds dig kan variera från butik till butik, men också beroende på vår kreditbedömning. De vanligaste betalningsmetoderna är dock faktura, delbetalning, kort, banköverföring eller annan direktbetalning. Allt är lika säkert.

Genom att ange eller efterfråga information i Klarna Checkout godkänner du Klarnas användarvillkor och användning av dina personuppgifter enligt vad som framgår i Klarnas villkor som du kan läsa här.

Tillagd i varukorgen